نوشته شده توسط : حسین نقنه

مجموعه ۹۰ تم جدید و بسیار زیبا برای ویندوز ۷ به نام Great Themes for Windows 7

 

مجموعه ای از ۹۰ تم بسیار زیبا و دیدنی برای ویندوز ۷ که در سال ۲۰۱۰ ارائه شده اند ، توسط تیم دانلودها جمع آوری شده و برای استفاده کاربران در اختیار آن ها قرار گرفته است. امیدواریم از استفاده این تم ها در محیط ویندوز ۷ خود نهایت لذت را ببرید.

 

theme مجموعه 90 تم جدید و بسیار زیبا برای ویندوز ۷ به نام Great Themes for Windows 7

 

dvd مجموعه 90 تم جدید و بسیار زیبا برای ویندوز ۷ به نام Great Themes for Windows 7 شما می توانید نسخه نهایی ویندوز سون را در یک DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: +دانلود , -سیستم عامل , ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 12 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

سیستم عامل ویندوز ۸ – Windows 8 Pre Xtreme Edition X86 & X64

 

دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.
نکته مهم: لازم به توضیح است که ویندوز ۸ , ویندوز رسمی شرکت مایکروسافت نیست و ویندوز ۷ همچنان آخرین نسخه رسمی مایکروسافت می باشد.

 

WIN8 سیستم عامل ویندوز ۸ – Windows 8 Pre Xtreme Edition X86 & X64

 



:: موضوعات مرتبط: +دانلود , -سیستم عامل , ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 12 آذر 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد